En grå dag som denna..

God morgon bloggen!
Är det lika kallt ute hos alla andra också eller är det bara här det är lite kyligt?
Ska snart ut och gå med Sannis trots kylan tänkte jag. Har hållt uppe med träningen/motionen nån dag nu, förutom igår då.. Så det behövs.

Sen blir det jobb för min del. Tänk om man kunde få nå ledigt innan högskoleplugget sätter igång igen!
Kanske blir en vecka eller nåt. Hoppas på det åtminstone!
Pengarna behövs ju så under sommaren då CSN inte betalar ut ett enda öre. Studenter har aldrig semester!!!

Nästa sommar tror jag att jag bara ska jobba en period (4 veckor) ist för två.. Får spara under året som kommer så man har och röra sej med!
Vore härligt och få göra nå roligt också. Men det är tur man trivs på jobbet! ;)



Om jag hinner så kanske jag kan lägga ut lite fler bilder från VNF-festivalen sen när jag kommer tillbaka från prommen!








Postat av: Liza

Angelica. Jag våldgästar dig snart nästan.

Har vi aldrig semester, hm vad var hela vårterminen? ;)

2010-07-23 @ 01:18:12







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0