Fräna färger...

Kan ni förstå att det har varit SOL idag!! =)
Synd att man har jobbat under dagen precis just idag bara, men jag har ju fått njuta av kvällssolen iaf! Det duger åt mej..

Hoppas på sol nu när jag blir ledig 4 dagar. Jobbar imorgon, sen så! =)
Funderade nästan på att fixa lite här hemma i hallen om det INTE blir fint väder. Så jäkla sugen på det!! Måla och greja!






Bilderna är tagna i förra veckan tror jag.. Himlen var så jäkla frän i färgerna så jag fick bara lov att fota lite!
Det såg verkligen ut som en explosion! Tror jag lyckades göra "verkligheten" rättvisa..









Postat av: jeanette

aaaaah fint. fränt. ja blir rädd.

2010-07-27 @ 21:20:57
Postat av: Lotta

oj vilken fin himmel!!

2010-07-30 @ 10:29:09







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0