Helt vanlig tisdag..

God morgon! =)

Idag tänker jag trotsa förkylningen lite smått och bege mej ut på en powerwalk, eller vad jag nu ska kalla det.. Gå fort! För springa det vågar jag inte göra än, men jag känner att jag behöver göra någonting iaf!
Passar ju bra såhär på morgonen när värmen inte är olidlig än. =) Sen blir det stillasittande i två timmar under föreläsningen som jag ska kika på via internet..
Jäkla bra uppfinning tycker jag höhö!! Slipper ju några extra stillasittande timmar på buss tack vare det ;)

Puss och hej så länge!




Postat av: Anonym

väldigt dumt när du e sjuk angelica. de vet du väl, träning o sjukdom e strängt förbjudet. du kan ta en lugn o rogivande promenad istället, du behöver energin till att bli frisk. spar på krafterna, de kommer en morgondag med nya friska(?) tag.

haha va smart ja lät, den här kommentaren spar vi för all framtid.

2010-05-18 @ 18:58:08







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0