Kan det bli bättre?

Hej bloggen!



Det som är bra idag..

1. Har en nyduschad liten Tjorven här hemma och så är även jag.. = Mysigt!

2. Jag har stillat hungern.

3. tentan jag har fruktat så mycket över är inlämnad sen i Torsdags.

4. Har tvättat.

5. Har choklad som ligger och väntar på mej i skafferiet.

6. Första terminen är alldeles strax till ända óch en lång sommar väntar!

7. Har fått schema för sommarjobbet och tycker det ser bra ut!

Kan det bli bättre?





Ja det kan det nog faktiskt..

1. Tjorven kunde ha fått vara så bra i magen som jag trodde hon hade blivit tills för bara nån timme sen.
 
2. Gräsmatten kunde ha varit klippt. Hann inte igår och idag regnar det!

3. Jag hade gärna fått vara frisk från förkylningen vid det här laget.

4. Kunde ha varit mer nöjd med tentan!

5. Hade gärna haft nå kul sällskap att tjattra med nu! 



Som ni märker så finns det lite att jobba med.. Men man ska väl kanske inte klaga!






Postat av: Liza

Vi får styra upp en hänga på en gräsmatta dag i sommar! Jag kommer typ dö utan alla er!

2010-05-30 @ 09:57:18
URL: http://psykskaft.blogg.se/
Postat av: jeanette

skönt o klaga ibland,de måste man.. men ja tycker du verka ha de bra. förutom tjorvas mage da.

kanske kan komma o hälsa på fasters lilla gull idag? =O

2010-05-30 @ 10:24:06
Postat av: jeanette

attans, kan ej komma idag, ska till emils mamma o äta glass o jordgubbar o sen till dammsjön =O

2010-05-30 @ 10:34:07







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0