Avsevärt bättre..

Hej bloggen..

Åh nej nu kommer ännu ett deppigt inlägg, tänker ni säkert nu =)
Men nej ser ni, det gör det inte alls den här gången..

Känner mej riktigt duktig! Har precis varit ute och joggat en vända.. Lite sent, och det duggar så smått, men jag hade faktiskt inget bättre för mej! Har ju börjat ta tag i min dåliga kondition, som faktiskt har blivit avsevärt bättre sen jag började med joggingen måste jag säga! =D
Är nyduschad och känner mej som en helt ny människa!
Darling och hans band repar inför en spelning i morgon.. Jag själv sitter här och funderar vad man skulle kunna göra denna Torsdagskväll. Är ju ledig i morgon så man skulle ju kunna hitta på nå skoj!
Har ni nå förslag?

Kryddar med den absolut finaste bilden jag kunde hitta..







Postat av: jeanette

jaa tur du låst bloggen, annars skulle människor lätt snott den fina bilden haha

2010-05-14 @ 12:19:42







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0