3 veckor..

Jaha då får man börja ladda inför sluttampen av första terminen på lärarprogrammet nu då! =) 3 veckor kvar! Sitter och pluggar inför ett seminarium imorgon. Tänk att tiden har gått så jäkla fort.. Vart har den tagit vägen liksom! Av den tid som är kvar kommer 3 av dom dagarna blir på min VFU skola, (som för övrigt är grymt roligt) och jag tror ungefär 4 dagar skulle bli i falun på campus. Resterande dagar är förberedelser och inspelning av oss själva och sen granskning av varandras filmer PÅ YOUTUBE. SKITLÄSKIGT ju! =S
Hela världen kommer kunna se, kan ni förstå!! =P
Om inte jag väljer att enbart göra den åtkomlig för dom som behöver då, men det orkar jag inte krångla med. Kommer ta bort filmen på en gång när det är klart, det är en sak som är säker iaf.
 
Har ett portfolioarbete att göra innan vi slutar också.. 
Kommer få lov att använda helgerna till det för att hinna! Är orolig över den måste jag säga.. Brukar fixa sej tillslut, men just nu känns det lite smått oroligt som sagt!

Nej nog om skola!
 
Skulle vilja ta mej en springtur idag också mellan plugging. Vet inte om det är en så bra ide bara, för jag har ju självklart lyckats dragit på mej en förkylning i helgen som det verkar. Hostar och är täppt i näsan.. Inge skoj alls!
Är faktiskt riktigt peppad, for ones, att komma i form, men man ska ju inte ska träna när man är sjuk!
Så typiskt när jag känner att kondisen börjar bli bra, då ska man få lov att ta det lugnt pga förkylning..

Men hörrni, nu ska inte jag babbla mer.. =) Lär plugga klart!
Hoppas ni får en härlig söndag!




Postat av: Liza

Usch, jag får ångest när jag tänkter på hur mycket jag borde ha gjort.



Men vi ska klara det eller hur?!

2010-05-16 @ 17:19:47
URL: http://psykskaft.blogg.se/
Postat av: lilly

ja jag har haft en bra dag

2010-05-16 @ 19:50:35
Postat av: jeanette

va duktig du har varit!!

2010-05-17 @ 07:45:47
Postat av: Lotta

tiden går fort när man har roligt =) dutti är du!!

2010-05-17 @ 14:28:37







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0