Fredag 22/10, 2010

God morgon! =)

Är något mer utvilad idag kan jag säga än vad jag var igår morse! Kunde verkligen inte sova då.. Blev högst en-två timmar.. Inatt däremot har jag sovit som en prinsessa efter att då ha varit vaken i nästan ett helt dygn! Skönt!

Imorgon blir det tidig morgon igen. Ska iväg på dop. Det börjar två men är inte direkt i närheten så vi lär åka vid åtta ungefär. Östhammar av alla ställen =P Ja, jag har ju släkt lite varstans känns det som! Kul och komma iväg faktiskt. Kommer äntligen få träffa mina kära kusiner som man inte träffar allt för ofta!
Elina måste ha blivit stor som bara den! Synd att jag inte har fått träffa nykomlingen Liam (morgondagens huvudperson) tidigare bara =( De växer ju så fort!


Sist jag träffade kusseninvitamin!



Foto: Jag
Modell: Elina
Kamera: Canon EOS 450D





Postat av: Anonym

hehe that's right

trevlig fredag på dig:)

2010-10-22 @ 10:59:36
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Jeanette

Vilken söt tjej!!

2010-10-22 @ 15:21:20
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

visst är de :)

2010-10-23 @ 16:08:52
URL: http://lovefiona.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0