Frukost och fältstudier..

God morgon!

FY fan det borde vara olagligt att gå upp så här tidigt!! 5 gick jag upp!
Men lika glad är väl jag för det.. =) Blir väl pigg nångång.
Sitter och käkar frukost och tar en kopp kaffe nu innan jag lär sticka iväg. Ska ha fältstudier IGEN.
Det gav mej nämligen inte så jättemkt sist jag var ut, så jag ska gå en halv dag till tänkte jag. Måste ju kunna redovisa någonting på Måndag!
Ska observera och ta upp skriftliga händelser i skolan. Ska på Svenska lektion i en trea så något borde man snappa upp tycker jag. =)

Men nej hörrni! Lär ut och starta bilen så den hinner bli varm. Ska visserligen bara till station (Ska åka tåg till borlänge) men ändå..





Postat av: Lotta

Usch vilken hemsk tid o gå upp...

2010-10-13 @ 08:33:12







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0