Babbla..

Usch va jag hatar tidiga mornar! Gissa om jag längtar till i morgon?! Får sova ut ordentligt då.
Sitter här och tar mej en kaffe för att vakna till lite grann. Frukost får det bli på bussen! Ingen mat innan 6 på morgonen har jag hört..

Todays planer blir inget som hör till det ovanliga. Ska ut på VFU (verksamhetsförlagd utbildning).
För den som inte vet det pluggar jag till lärare.. =)
Sen blir det hemgång och matlagning. Idag kommer jag hem lite tidigare än igår så jag hinner nog med en längre motionstur också (igår vart det bara en vända på lite drygt 3 km).
Vägrar ta mej ut om det är kolsvart, och det blir det ju det rätt snabbt den här årstiden. Värre blir det!
Tro mej jag älskar hösten och mörkret, det gör jag, men helst ska man väl sitta inne och mysa och pyssla om sej själv då!

Så, nu har jag fått babbla av mej lite här på morgonkvisten. Hörs mer när jag kommer hem! =)











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0