Måndag..

Good morning!

INTE uppe med tuppen idag.. Sängen kändes riktigt skön i morse! Men nu är jag uppe iaf. Har fått i mej frukost och hunnit grattat mammsen som fyller år också. Sånna gånger är det tråkigt att man inte bor i Borlänge längre. Men det finns ju telefon!

Ska snart ta mej en promenad tänkte jag. Är förkyld som bara den, men jag tänker ta mej ut ändå. MÅSTE! Har blivit ganska lite träning nu sen knät började spöka. SÅ jäkla tråkigt!!!!  Känner att konditionen börjar bli mindre bra igen.

En dusch väntar på mej efter det och sen ska jag sätta mej och plugga! Får se om jag blir klar med analysen eller inte. Har det som mål iaf. Om inte så har jag till Fredag på mej, men skönt och bli av med det så snart som möjligt..

Kram på er!






Postat av: Farmor Lotta

mm skönt o ha de avklarat o slippa ha de hängandes över huvvet!

hoppas förkylningen släpper!

2010-09-29 @ 19:02:39
Postat av: Jennie ♥

så fin blogg!

2010-09-30 @ 16:37:13
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: jeanette

vart du klar med analysen? de e fredag idag haha

2010-10-01 @ 09:44:36







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0