Måndag.. (efter valet)

God morgon! =)

Såg ni valvakan i går kväll? Jag och darling kollade ett tag, men vi gav oss innan det var slut och gick och la oss ist! Man visste ju redan hur det skulle sluta. Var klart redan från början ju. Trökigt!

Inget chockbesked idag med andra ord. Hade väl dock en liten förhoppning att SD inte skulle komma med i riksdagen. Jag kan inte förstå vilka idioter det är som röstar på SD!?? Jag kan inte begripa..

Jag själv röstade på det rödgröna blocket. Men jag kan inte säga att jag är förvånad att alliansen tog hem det! 
Jag är inte jättebesviken heller. Det finns både för- och nackdelar med båda blocken, självklart.
Det var ideologin hos det röda som fick avgöra. Nu slipper vi iaf höjd bensinskatt! *rycka på axlarna*
Hur det blir med ett främlingsfientligt parti med i "leken" får framtiden utvisa. Jag tror alliansen kommer klara av det!


Vad händer annars idag då?
Plugg och "lite planering" inför VFUn jag ska ha på Onsdag och Torsdag.. Vet i princip bara att jag ska hålla i sagostunden/Fruktstunden båda dagarna. Väljer mellan två böcker attl läsa för dom.
Vad jag ska hitta på med dom efter det, vet jag inte riktigt. Ett samtal om boken kanske?!


NU: joggingtur












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0