Drömma

Vann 50kr på chattfråga på svenskaspel igår! =D Lite pengar kan tyckas jag men jag e glad som satan! Kan ju spela mer idag igen då =) Usch jag kommer bli fast i det där.. Än så länge har jag koll iaf! =P Lär sätta gränser bara så blir det bra!

Tänk om man kunde få vinna en stor summa pengar en endaste gång bara! Jag vore helnöjd då. Tror inte jag skulle spela mer efter det.. Har en inre överrenskommelse med mej sj! ;) Men alltså då pratar vi om väldigt stora summor. Flera hundra tusen iaf..
Skulle skänka till WWF och bli tigerfadder då. Skulle betala av huset och köpa en ordentlig fotoutrustning. Förhoppningsvis kan jag betala av csn lånet helt på en gång och självklart skulle jag spara en stor del också =)
Sist men inte minst, RESA! Vill se mej om i världen. Mitt första resmål skulle bli Thailand för och umgås lite med tigrar ;) Älskar dessa underbara djur!

Ja man kan ju få drömma.. Har inte stora förhoppningar att det någonsin kommer bli så, men fantasin är det inget fel på kan jag ju lova!


Lånad bild





Postat av: Jeanette

en vacker dag.. en vacker dag!

o du, du kommer spela på som vanligt efter vinsten. de skulle ja gjort. man kan ju faktiskt vinna en till stor summa.

2011-04-08 @ 11:41:04







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0