Lyssna på kroppen..

Har så tråkigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Har varit sugen på bounty hela dagen också =P Kanske borde åka till affären igen och inhandla en innan jag blir tokig. Tyckte ju jag var så duktig som lät bli sist jag var till affärn..
Kanske kan baka nåt?!
Fast näe, det blir inte samma sak om man är sugen på annat. Med andra ord så skippar jag nog det.. =/
Börjar ju bli dags att ta tag i träningen inför tjejmilen också, så jag lär kanske dra ner på sånt där ;)
Ska köpa löpardojjor så fort jag får lön. Hittills har jag fått lov att använda mina vanliga gympadojjor och det är nog inte så bra skulle jag tro. Förra året fick jag ont i knät och jag antar att skorna kan ha en hel del med saken att göra.. Jag har sjukt höga förväntningar på träningen med nya skorna kan jag säga. Peppad till MAX =)

Men nu då.. Lär ju fundera ut något att hitta på. Städa skulle behövas men har inte riktigt motivation till det just nu. Ingen sådan sysselsättning jag är ute efter ;)
En promenad skulle inte vara helt fel men jag tror jag väntar eftersom jag inte känner mej helt hundra ÄN. Pollen? Har börjat käka piller nu för och se om det hjälper. Matt och snorig och har ont i huvudet. Att man samtidigt är rastlös jämt är ju ingen bra kombination. Måste lära mej att tagga ner! Lyssna på kroppen..

 





Postat av: Jeanette

Det blir inte sämre träning för att du äter en bounty.

2011-04-14 @ 07:24:21
Postat av: Farmor Lotta

mm lyssna på kroppen,de är viktigt!gud va gott me en bounty!

2011-04-15 @ 08:44:21







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0