Börjar dagen..

God morning! =)

Uppe tidigt idag.. Ganska irriterande när man vaknar före väckarklockan, men det är bara att bege sej upp och börja dagen. Inge fel med det egentligen! Synd bara att man jämt glömmer stänga av väckarklockan!!
 
Efter nån timme hör man PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP, med ungefär en halv sekunds mellanrum uppe från sovrummet! Slår nästan aldrig fel det där! ;)

Nu finns det säkert dom som undrar varför jag har väckarklockan på om jag inte behöver gå upp. Känner att jag vill upp i tid även om plikten inte kallar.. =)
Om jag e morgonmänniska, eller inte, varierar i perioder konstigt nog. Antingen är man ju det ena eller det andra vanligtvis..












Postat av: Lotta

Ja är oxå en sån som vill upp i tid,ja vill upp o ta vara på dasgen =D

2011-04-28 @ 08:47:26
Postat av: Jeanette

häj på dä skitunge.

2011-04-28 @ 12:07:14







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0