Morgon!

Tjoflöj, eller ja god morgon eller vad man nu väljer! För morgon är det ju iaf. Det ska gudarna veta!
Trött som satan idag =P Legat vaken flera timmar. Och så ska man iväg och intervjua barn i detta tillstånd.. Nej usch det borde inte få vara så! Men men! Måste man så måste man!
Sitter i lugnan ro och dicker kaffe och behöver inte iväg förrens om 40 minuter. Kanske hinner piggna till!

Efter det bär det av hemåt! Har sovit hos mammsen inatt =) Alltid lika härligt!
Skön säng så nej det är inte därför jag inte har kunnat sova! Kan alltid annars sova hur gott som helst här. Har bara legat vaken och tänkt helt enkelt!

Mitt i natten kom jag också på mej sj med att kanske ha lovat ut för mkt idag =P Vet inte ens om jag kommer ha bil och här har jag lovat att följa med på gym och fototur och grejer! Men det blir nog inga problem med det! Bilen alltså! Kan skjutsa kära dalingen till jobbet. Då är det värre med att tiden ska räcka till. Men det ordnar sej! =)

Nej nu kan jag inte sitta här längre. Lär packa ihop lite innan jag drar iväg också! Hörs!




Postat av: jeanette

va ej orolig i min kära. löften e till för att brytas =)

nejda, men hinns de int så hinns de int. så enkelt e de.

2011-02-23 @ 15:17:34







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0