Vi hörs..

Snart helg igen! =)
Längtar dit även om det inte finns nå inplanerat. Let´s dance lär det väl bli! Hoppas jag.. Darling och jag är inte lika överens nämligen!

Bilen ska in på lagning på Fredag också. Kul värre utan bil! Man märker hur handikappad man blir när man är utan =P Men får väl tillbaka den samma dag. Det hoppas jag annars vette fan!!

Skoterrally på Lördag! Om jag ska med?
Får se hur det blir! Vore sketakul iaf..

Äh nog om helgen! =)
Vi hörs!






Postat av: jeanette

ja förstår han haha. ja gillar inte heller lets dance. om de va så du mena, eller du kanske mena att ni ej e överens om vem som ska vinna eller så? haha.

om inte emil herrgårsh hade vart sjuk så skulle man ha kunnat hälsat på i helgen ju.

2011-02-18 @ 09:24:41
Postat av: Lotta

Klart du ska me på skoterrally,jösses så kul!!!!

Lets dance?nää de gillar inte jag så...

Trevlig helg..

Hälsa Martin!

2011-02-18 @ 15:17:10







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0