Skenet bedrar!!

Söndag idag då! Jäklar va fort dagarna går.. Tyckte det var Måndag nyss!?

Va ut igår jag! =) Det var kjempegøy! Inte ofta jag är ut här omkring faktiskt.. Blir mest hemmapartyn då!
Men jag har väl lite och tacka de goa tjejerna jag var ut med såklart ;)




Ska busa med Lollo nu innan hon hoppar på mej eller nåt. Hon får ena jäkla rusher ibland lilldamen! (gammeltanta) ;) Älskar min lilla stjärna!!

Lollo så myspysig i sin myshörna!



Men skenet bedrar!!

Den blicken dödar alltså!! Moahaha!




Postat av: Lotta

Hon är så vacker!!

2011-02-20 @ 14:10:56
Postat av: jeanette

ja, hon e ju en maffioso. en av majas gamla torpeder.

för visst ha du inte sett nå råttor mer haha. vänta bara tills de kommer en katt nära gården.

2011-02-21 @ 12:18:13







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0