Måndag 28/2

Sitter hos Martins familj nu och e hundvakt! INTE ALLS avundsjuk på dom. ;) Dom e i Thailand nu i 30 graders värme! Ska åka dit inom snar framtid har jag bestämt!
Får jag inte komma dit och gosa med en tiger snart blir jag tokig!!! Jag kommer börja böla när jag väl sitter där! Töntigt men så sant som det var sagt! Är lite sentimental av mej när det gäller dessa krabater..

Käkar frukost nu och efter det ska jag ut på promenad med vovven! =) Han har fått varit ute på linan innan så han kunde få kissa innan vi beger oss ut kallan..
Eller ja kallan förresten?! Det börjar ju bli lite mildare. SKÖNT! Våren får komma nu!

Lite senare i eftermiddag ska jag ta och gymma lite.. Behöver det inför tjejmilen! Tror iaf att det blir av i år.
Förra året fick jag ont i knät och kunde inte träna som jag ville. (antagligen pga fel skor.)
Det resulterade i att kondisen började tryta. Med andra ord var jag inte i form till det förra året.
Men nu ska jag införskaffa mej riktiga skor och vara i ännu bättre form än förra hösten! Se till att hålla mej frisk så jag kan träna!!

Jaja nog om det.. Inge intressant ändå för er säkert!

Vi säger så och hörs sen!











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0