Torsdag idag..

Då har helgen börjat då för min del! =) Ska jobba 4 timmar i morgon bara. Gud så skönt det känns.. Inge stress för en gång skull! Har pluggat klart för veckan och löning i morgon. Kan inte bli bättre!?
Snart får darling helg också. Slutar kvart över 11 ikväll. Har fredagar ledigt när han jobbar eftermiddag..

På lördag smäller det. Då blir det husgung! Kul ska det bli minsann! Längtar =)
Ska i med tvätt nu så jag har kläder rena tills dess.

Passar på att ta en promenad medans maskinen går.. tjo flöjt





Postat av: Lotta

sicket lyx o kunna gå på prommenix när maskinen snurrar,själv törs ja inte lämna min,skulle inte förvåna mig om ja mötte den i hallen när ja kom hem då,skit maskin!

2011-03-24 @ 18:55:53
Postat av: Jeanette

jajaamäääään, på lördag ska vi ha skoj!!

2011-03-25 @ 11:16:15
Postat av: Angelica

Ja din maskin lever ju lite sitt eget liv ibland ;)

2011-03-25 @ 16:56:47







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0