Drömmar..

Seg morgon idag.. Drömde att jorden höll på att gå under! Som tur va vaknade jag innan det hände.
En dröm kan inte bli mer wierd än det jag drömde inatt tror jag!
Vart tillfångatagen nånstans och fick utstå en massa otäckheter samtidigt som jordbävningar härjade för fullt utanför och hus rasade.
Nu brukar ju drömmar bli lite suddiga när man har vaknat till lite. Men jag tror mej minnas att det blev ett stort svart hål i det huset vi befann oss i. Det skakade och dundrade och det blev bara värre och värre. Elaka människor orkade inte hålla sig fast och åkte med ner i ingenting. Allt var kaos! Ville bara hem till Sverige för där var det lugnare än så länge men vi kom aldrig iväg. I samma dröm var jag helt plötsligt i en affär där människor hade lämnat in mobiler för dom skulle ju inte behöva de längre när jorden hade gått under.
Då passa lilla jag på att köpa billigt hahaha!!!

Ja ni ser ju! Kan inte bli så mkt konstigare..
Sen är det ju värre när man drömmer sj men ändå ;) Låter inte lika hemskt när man berättar!

Nej nu ska jag ta mej i kragen och börja dagen!











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0