Natti..

Har stressat ner lite nu efter en vecka av jobb och en hemsk tenta. Usch! Skönt att den äntligen är över! Ja tentan alltså! Jag blir faktiskt förvånad om jag blir godkänd och det känns ju inge bra. =( Men jag gjorde mitt bästa och det är framförallt ÖVER!
Är helt slut i kroppen efter en LÅNG joggpromenad.. Det däremot känns riktigt bra! Är lite hungrig så jag ska väl ta mej en banan eller nåt innan jag går in i duschen.

Sen då?
Ja sen blir det sängen och lite läsning tror jag.. Inge roligare än så.

Ville inte så mkt mer så jag säger väl nattinatti nu och så kanske det blir lite mer skrivning här imorgon.

Hoj!




Postat av: Lotta

du fixar de där ska du se..huvudsaken är att du gjort ditt bästa,mer kan man inte göra!

2011-05-11 @ 12:16:03
Postat av: Jeanette

hej din lilla skitunge. dags att blogga snart?

2011-08-05 @ 12:30:59







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0