Längtar..

Hallå där! =)

Ja nu var det ett tag sen jag skrev..
Snart är det jul igen haha! Det är verkligen inte långt kvar.
Tycker julen är så fruktansvärt härlig så jag längtar som bara den!
Kollade till och med på julklappar igår ;) Blev inga julklappar köpta men man lär ju börja kolla nu iaf..
Köpte täckbyxor inför vinterns kyla och lite halloweengrejer =D Jeanette och Lotta jag kommer och våldgästar er/Nån av er då! Om inte ni kommer hit och våldgästar förstås ;)

Idag blir det lite städning i hemmets vrå. Måste försöka ta en promenad också. Har blivit så lite av det på sistone..





Längtar till juuuuuuul! ;)





Postat av: Lotta

ja jag ska ta o kika på kläder ja me...har hittat en klänning men frågan är:finns den kvar nästa vecka?ja du/ni är välkomna var vi än hamnar =)

2011-10-21 @ 09:38:51







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0