God morgon!

Yeey! VG på specialpedagogikkursen!! (För er som inte vet så är VG det bästa betyg man kan få på högskolan) Mäkta stolt över mej själv! Kunde inte ha klarat det utan mina klasskamrater dock! Vi har haft bra stöttning av varandra..
Igår (måndag) började ny kurs.. Matematisk begreppsbildning! Lät kul va?? Än så länge är det lugnt. Men så är det ju bara tisdag också =P Får väl se hur det går!
Eftersom det är mkt i skolan så har det inte blivit nå fotograferande de senaste två veckorna.. Tänkte att jag skulle försöka ta lite fina påskbilder i helgen iaf! =) Humöret är inte på topp heller just nu så inspirationen har sinat lite pga det också.. Ser iaf fram emot helgen med påskmiddag med mammsen och bröderna!





Jag och min ena bror tattar oss.. Syskontattoo! B och A står för mina bröder. Brorsan gaddade in A och A!











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0