Måndag igen..

God morgon!

Jag säger bara fyyyyy farao vad trött jag är! Har sovit dåligt. Hoppas kaffet hjälper.. Bara att bita i det sura äpplet!
Har fullt upp hela dagen.. Ska försöka hinna med allt. Ska iväg till Borlänge och sen hade jag tänkt att jag skulle hinna plugga och fixa lite i hallen också (Håller på att renovera). Får väl skylla mej själv som inte pluggat i helgen? Egentligen är det ju helg nu också i och med sista april osv, men det kommer man ju inte märka av! =P Jaja!

Har bråkat med en humla så här på morgonkvisten också! Hade inte sinnesnärvaro för att skaffa bildbevis tråkigt nog.. Den var ingen liten humla heller! Livrädd var jag! Skrek åt katten att akta sej, men hon satt i godanro och kikade medans matte hade panik! Kunde tillslut öppna fönstret så eländet kunde flyga ut iaf.. Inget dödande här inte!




Det blev grillning igår! Gudars så gott det var!














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0