Blev utgång..

God morgon! =)

Det blev utgång i Borlänge igår.. Brorsan kom förbi också! Kul! Har aldrig varit ut med honom innan.
Men usch va sliten man blir! Ibland kan jag fundera om det verklgen är värt det lilla roliga man får när hela dagen efter blir så förstörd. Man kan ju faktiskt ha roligt ändå, utan alkohol.. Jag vet att det låter klyschigt!
Men jag funderar upprikigt på om man ska börja gå ut nykter! Varför inte?
Problemet är att jag älskar att ta typ ett glas vin eller en cider om jag och sambon har myskväll en fredag t.ex. Men det kan man ju fortsätta med ändå visserligen!

Jaja, nog om det!
Idag blir det inte mycket gjort kan jag tro. Tvätta och laga mat är väl det som blir.. Dagen kommer nog avslutas med film.

Lite frukost på det här så blir det bra!




Postat av: Jeanette

ääh så där säger alla dagen efter. o man kan dricka med måtta, iaf jag.

2012-04-29 @ 19:22:54
Postat av: anglalik

Jodå Janet B, klart man kan/ska dricka med måtta! =) Finns en anledning till att jag skrev att det låter klyschigt också ;)

2012-04-30 @ 07:47:34







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0