Härlig dag..

Vilken härlig dag det har varit..! Det var välbehövligt efter en EXTREMT hektiskt dag på jobbet igår kväll! Helt kaotiskt har det varit!
Dagen har spenderats med Sannis!!!! Underbart att få umgås med henne en längre stund för en gång skull. Annars är det alltid någon av oss som har något att behöva åka iväg till på en gång.
Sötnöten lurade väl på mej lite Mary Kay grejer också ;) En handkräm, foundation (min är snart slut) och ögonkräm! Gullig som hon är kunde jag få sätta in pengar för det när jag får lön. Fattigt värre just nu! Men så är det att studera! Då får man vara utan pengar en månad innan lönen från sommarjobbet trillar in.... Det är tur att min älskade, underbara sambo jag har ställer upp i alla väder =.) Det är kärlek det! Vad gjorde jag utan honom!

Sitter för övrigt och väntar på att han ska komma hem från jobbet just nu.. =) Dyker väl upp om en halvtimme eller nåt. Tur jag är nyduschad så jag kan pussa och krama på honom! ;)















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0