Matte...

Good morning!!

Trött är jag, men glad ändå.. =) Har vaknat några gånger inatt av olika anledningar. Tur man sov lite middag igår!
Haha men herreguuuud nu lät jag som jag var minst 60 år äldre än vad jag är! Förklarar det med att jag var helt slut! ;) Efter en timmes vilande på soffan, en promenad och mat så blev det lite bättre iaf.. Är ofta trött och jag misstänker att det kan vara allergi! Pollen?

Hur som helst ingen vila idag! Blir fullt upp med skola och grejer!
Klarade "duggan" igår med endast ett slarvfel så jag är extremt nöjd över mej själv! Det kanske går att få godkänt på den här kursen ändå! Slarvfelet var ju myyyyycket dumt.. Vet precis vad jag gjort fel så jag lär väl kunna räkna det som rätt ändå?! ;)

Och för den som inte vet vad dugga är så är det som ett slags förtest. En diagnos kan man säga! Tentan gör jag på tisdag så håll tummarna för mej då, snälla! Kan behövas!








Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-02 @ 11:25:21
URL: http://forum.modekampanj.com







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0