fel sida..

Vaknade inte alls på rätt sida idag.. Vet inte alls vad som var fel! Var nog allt möjligt.. Fick börja dagen med disk från gårdagen. Kan ha lite med det och göra faktiskt. Jag kände mej ful och äcklig och trött. Jag var verkligen helt gråtfärdig! Stackars darling fick ta all skit.. Måste be om ursäkt sen!!! =/


Den känslan satt väl i ett tag men det gick över till slut och dagen blev ju bra ändå.. har umgåtts med Petra och barnen! Kom hem för inte så längesen och har fått i mej lite mat! Nu sitter jag bänkad framför tvn och ska bara ta det lugnt.. Imorgon blir det jobb så lär väl lägga mej snart.


Eller "jobba" var väl och ta i.. Ska jobba på hemtjänsten i sommar så jag ska bara gå med nu på ett dagspass för att lära känna nya vårdtagare och få reda på lite nytt som skett.. Har hänt lite sen sist jag var där och därför känns det tryggt och få ha varit med innan sommarvikariatet börjar.. Tror inte jag behöver vara där så länge.

Men nu är det dags att lägga ifrån sej datorn och göra sej iordning för kvällen..
Hoj!











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0