Midsommarfirande..

God morgon!!

Vaknade upp till världens gråväder! Inge kul, men för mej spelar det egentligen ingen roll då jag ändå lär jobba ;)
Hade ju fint väder på midsommar iaf! Inte varje gång det händer liksom..

Hade en underbar midsommar i år! Jag och Martin åkte iväg med några vänner till Leksand och firade. Vi åkte båt och åt god mat och satt sen på båten och bara njöt när vi kom tillbaka från turen på siljan! Vi hade med oss mat så vi trodde vi skulle äta ihjäl oss hela midsommar!! Men det gjorde vi inte och gott var det!

Firar man midsommar i Leksand brukar man ta sej till "gropen" och dansa runt midsommarstången, men vi hade så skoj på båten så det blev inget av med det! Alla utom jag och Martin åkte hem igen på natten. Jag och darl sov kvar på båten och mös med frukost inne i centrum på morgonen efter! Det blev en ganska lugn men kul dag! Kan det bli bättre?

Men nääääe nu lär jag ta och få i mej lite frukost innan jag drar iväg på jobb! Hoppas ni har haft en bra helg!











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0