Fler bilder..

Hej hej hej! =)


Sorry det blev inga bilder inlagda igår.. =/ Det blev en tripp till Borlänge. Trodde inte det skulle bli så men nu blev det så i alla fall. Därav att jag inte hann lägga in mer bilder.
Det kommer nu ;) Det var en otroligt kul fest måste måste jag säga. God mat och världens bästa trubadurer!
Vi var de sista att lämna lokalen! haha, typiskt oss..



En välkomstdrink till min älskade Tussilago! (Therese)


Herr och fru Eriksson anländer till festligheterna! =D


Världens bästa trubadurer och Tuss! Soligt värre var det ;)
Inte en av mina bästa bilder men jajaaaa..


Fina Filip!! Urgullig!


Mina snyggos!!


Erika hittade rätt stjärt! haha!! Tur var väl det!!


Ja roligt hade vi ju.. =D


Tärnorna ;) Bara toka sej hela tiden!!!


Underbart vackra systrar!! Här har de precis blivit sminkade av proffs!


Den bilden får avsluta för den här gången.. Fast den egentligen skulle varit först! ;) Var ju innan bröllopet..
Men nej nu lär jag få i mej lite mat innan jag drar iväg till jobbet!
Puss och kram på er!











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0