Bröllop..

En kompis till mej ska snart gifta sej och jag har fått äran att vara bröllopsfotograf! Igår var vi iväg och kikade vid stället som det hela ska äga rum.. Måste säga att jag är rätt nöjd med förutsättningarna! Det kommer bli både ute och studiobilder. I kyrkan kommer det däremot bli lite svårare skulle jag tro.
Jag har vetat det här ett tag men det är först nu man börjar känna att det närmar sej. Det är nästan så jag börjar bli lite nervös! Det är ju ändå min första bröllopsfotografering någonsin! Knappt varit på bröllop överhuvudtaget. Men det går nog bra! Jag måste lita till min förmåga.. Vilket jag brukar vara ganska dålig på! Huvudsaken är att paret blir nöjd iaf, sen spelar det ingen roll!
Min nya bakgrund till studion har anlänt till posten så idag blir det testfotografering med den hela eftermiddagen ;) KUUUUL! Darling är snäll och hämtar ut det efter jobbet då jag ska till Falun och plugga och inte kommer hinna...

Som vanligt skriver jag på morgonen och det blir alltid lika ont om tid att göra sej iordning, men ska väl dra tummen ur och börja dagen ordentligt.. KAFFE!



Denna bild älskar jag! Måste få lite inspiration så har suttit och kikat lite på bröllopsbilder via google..

INTE jag som fotat! Bild från: http://jeni.blogg.se











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0