Flera månader sen sist..

Hoho! Jodå jag lever och mår bra. =) Känns som hundra år sen jag skrev något här sist! Mycket har hunnit hänt på dessa månader. Har bland annat blivit klar med tjejklassikern, avslutat min utbildning och har sommarvikariera i 8 veckor.. Har även börjat mitt nya jobb som fritidspedagog. Börjar lite smått med att underhålla barnen EFTER skolan ;) Första dagen igår! Lite nervöst var det men det gick bra.. Lite tomt måste jag erkänna att det känns nu när utbildningen är klar, men samtidigt väldigt skönt att slippa tänka på CSN och att man måste söka kurser, böcker som ska köpas/lånas och läsas och uppgifter som ska in! Det låg alltid en press på en att klara av allt för och få betyg för att kunna få studiemedel osv.. Det var inte bara att lära sej saker inte!
 
 
 
 
Och numer är jag blondin.. =O
 
 
 











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0