Helgen..

Hej!

Jaha då var det ekande tomt här hemma igen då.. Har haft besök från Värmland i tre dagar. Det har varit liv och rörelse hela dagarna kan jag lova. Två små sprudlande glada barn och en Maria, men igår åkte dom hem igen. Så trökigt! Jag och Martin borde ta tag i saken och skaffa en egen stor familj ;)


Det är snart dags att bege sej till skolan igen också. Börjar ny kurs idag så det blir ett litet kursintro och efter det ska jag och Liza skriva klart den där förbannade C-uppsatsen! =P Vill bara bli klar med den nu! Måste få koncentrera mej på nästa kurs! Får hoppas vi hinner färdigt idag. Vi vill ju båda bli klar med den så vi får jobba på ordentligt helt enkelt!

Ja, det är väl i princip hur min dag kommer att se ut. Kommer inte hinna med så mycket mer förutom att kanske slå på en tvätt när jag kommer hem ikväll.. Läggar ut nån bild från helgen sen också!











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0