In real life..

Morning morning.. Nu har det än en gång blivit långt mellan skrivningarna här på bloggen. =/ Men så blir det ibland! TId finns det ju inte så gott om så det kan ju faktiskt vara en av anledningarna.  Det blir lite då och då men nu sitter jag iaf här igen och skriver! Har en kopp kaffe i hand och mår bra så här en lördagmorgon, så det ska vara! Måste säga att veckan har gått så fruktansvärt fort!!! Redan helg igen liksom! Förstår inte vart alla dagar och veckor tar vägen. Blir nästan lite rädd.. Klyschigt men sant! Jag har aldrig riktigt trott på det där att tiden känns kortare ju äldre man blir. Ja, nu låter det ju som jag skulle vara 70 år eller så, men är ju bara 26 än så länge ;) Ung i hjärta och själ!? Ibland kan man känna sej lite seg och trött, men inte idag inte! Idag är jag ung och taggad! Ska iväg och se på hockey (Leksand - Färjestad) i Karlstad och det känns otroligt roligt att få åka iväg på nå sånt. Skäms över det men jag har aldrig sett en hockeymatch in real life förut! =o Kommer väl nån bild sen ;)


Näe nu får det bli en till kaffekopp sen lär jag faktiskt ta och göra mej färdig för avfärd.. =) Höööööörs!
 
 











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0