räkna inte med mej..

Det är ingen bra dag idag..
Det här är dagen då jag inser att Tjorven nog kommer få lämna oss väldigt snart. Jag måste försöka förbereda mej mentalt. Jag måste! =.(
Om inget under sker så är detta det enda humana mot min lilla tjej. Igår märkte jag att hon knappt kunde gå på toa själv. Hela buken är full med vätska och hon andas tungt. =(
Det var knappt så hon klarade sej till lådan igår. Hon kissade bredvid. Det har hon ALDRIG gjort tidigare. Antar att hon var slut efter bilresan också. Men tänk att vår tappra tjej ändå försökte! =(
Har inte märkt HUR dåligt hon mår förrens nu. Jag har bara trott det har varit influensa och hoppats på att den svullna magen hade och göra med att hon har gått upp i vikt snabbt.
Har ju trott att FIP var uteslutet, men det är alltså troligen FIP iaf, kunde veterinären konstatera. Proverna får utvisa, men jag tvivlar på annat.
 
nu när man vet hur det ligger till märker man allt. Alla symptom.

Jag skriver det här nu för jag kommer inte kunna koncentrera mej på bloggen som ni kanske förstår.
Förhoppningsvis visar det sej att det inte är FIP, men det är inte säkert att det går att göra något åt ändå.
Jag ska göra allt jag kan för att få henne frisk, om det skulle visa sej att det går.

Så det jag egentligen vill säga är att, räkna inte med mej här på bloggen på ett tag...









Postat av: jeanette

vila i frid lilla tjorvis. nu är du med de andra i katthimlen o jagar råttor o retar hundar o har de bra.

2010-07-07 @ 15:38:01







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0